Desfășurarea cursurilor se realizează, în funcție de cum este specificat în anunțul de înscriere respectiv:
– online, prin intermediul site-ului www.gabrielamanole.ro
Pentru parcurgerea unui curs online, utilizatorul declară pe propria răspundere că are acces la internet și la mijloacele electronice necesare parcurgerii pregătirii teoretice în sistem „online”, fiind în sarcina sa să dețină mijloacele electronice și de conectare.
– fizice, la punctul de lucru al Furnizorului situat în Bucuresti, Bd. Basarabia nr. 163, sector 3.
CURSURI FIZICE
Cumpărătorul poate alege cursuri la care să participe, utilizând site-ul www.gabrielamanole.ro.
Cumpărătorul poate accesa orice curs, din oferta disponibilă, în limita locurilor disponibile și a criteriilor de eligibilitate stabilite pentru fiecare curs în parte.
Cumpărătorul se poate înscrie pentru cursuri ale căror perioade și intervale orare sunt comunicate pe site-ul www.gabrielamanole.ro.
Pentru efectuarea unei inscrieri valide pentru un curs, Cumpărătorul va trebui să furnizeze anumite date personale pe care trebuie să le completeze în câmpurile dedicate.
În cazul în care datele solicitate sunt incomplete sau incorecte, GABRIELA MANOLE BEAUTY ACADEMY & NAIL EDUCATION își rezervă dreptul de a nu valida înscrierea Cumpărătorului și de a nu rezerva locul la cursul achizitionat de acesta.
In urma înscrierii, GABRIELA MANOLE BEAUTY ACADEMY & NAIL EDUCATION expediază Cumpărătorului informații suplimentare despre curs și documentele necesare pentru înscriere. Aceastea vor fi expediate Cumpărătorului, in format digital, la adresa de e-mail completată de către acesta în secțiunea de achizite a cursului.
GABRIELA MANOLE BEAUTY ACADEMY & NAIL EDUCATION are dreptul de a modifica fără vreo notificare prealabilă data de desfășurare a cursului, trainerul precum și locația de desfășurare. Cursanții înscriși la curs vor primi notificari pe adresa de e-mail sau telefonic, privind modificările apărute. În cazul modificării datei și dacă utilizatorul a achitat deja taxa de participare, acesta poate solicita restituirea taxei sau reprogramarea pentru un curs la o dată ulterioară.
Cursul se va achita astfel: prima rată, stabilită prin CONTRACT la înscriere, iar a doua rată (diferența) cel mult în prima zi de curs.
În cazul în care Cumpărătorul renunță la curs cu mai puțin de 30 zile lucrătoare înainte de începerea, sau după începerea cursului, Furnizorul va reține cu titlu de daune-interese, 100% din valoarea totală a cursului.
Neachitarea integrala a facturii până la aceste termene limită, atrage după sine renunțarea de a participa la curs.
CURSURI ONLINE / WEBINARII
Cumpărătorul poate alege cursuri la care să participe, utilizând site-ul www.gabrielamanole.ro.
Cumpărătorul poate accesa orice curs, din oferta disponibilă.
Toate cursurile online sunt livrate online în contul aferent persoanei care a efectuat plata. Pentru accesare cursurilor online este necesară crearea unui cont pe site-ul www.gabrielamanole.ro. Contul poate fi accesat la acest link – https://gabrielamanole.ro/cont-student/
Pentru a cumpăra orice curs sau pentru a deveni membru al centrului nostru de învățare, clienții/ cursanții trebuie mai întâi să se înregistreze cu un cont personal care să furnizeze informații personale.
Odată înregistrați cu succes pentru a se înrola la un curs online, utilizatorii se pot conecta oricând la contul lor.
Când achiziționezi un curs, plata se va realiza printr-un procesator online de plăți.
Pot exista cupoane și discounturi oferite ce se vor aplica direct în coșul de cumpărături sau pe produsul oferit.
POLITICA DE RETUR CURSURI FIZICE
Dacă Cumpărătorul achită taxa de participare (integral sau parțial) și ulterior, din orice fel de considerente, nu mai dorește sau nu mai poate să participe, acesta NU poate solicita și primi returnarea sumelor achitate.
In cazul plăților online, Furnizorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărator, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de catre banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poarta numai Cumpărătorul.
Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevarate la data plasării Comenzii.
Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte că Furnizorul poate să il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Furnizor, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
Furnizorul poate anula Comanda efectuata de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fară ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în urmatoarele cazuri:
– neacceptarea de catre banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
– invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Furnizor., în cazul plății online;
– datele furnizate de catre Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;
Cumpărătorul va avea întotdeauna dreptul de a delega o alta persoană pentru a participa la curs, respectând criteriile de eligibilitate, fără să achite vreo taxă suplimentară și cu singura condiție de a anunța în scris Furnizorul cu cel puțin 24 de ore înainte de data de începere a cursului.
POLITICA DE RETUR CURSURI ONLINE
Cursurile online se referă la acele cursuri care se desfășoară pe platforma educațională, în sistem autodidact.
În cazul cursurilor online nu se fac restituiri financiare. O dată achitat, cursul vă aparține, conform modului de acces pe care îl are acesta (acces permanent sau pe bază de abonament).
Întrucât platforma online vă oferă o descriere ampla a cursului, după achizitionarea acestuia, considerăm că achiziția a fost făcută cu bună știință.
Toate tarifele aferente serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A.
De asemenea puteti consulta Termenii si conditiile.